Valkenswaard- Best, toch maar Valkenswaard - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van Hans Well - WaarBenJij.nu Valkenswaard- Best, toch maar Valkenswaard - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van Hans Well - WaarBenJij.nu

Valkenswaard- Best, toch maar Valkenswaard

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

13 September 2017 | Nederland, Valkenswaard

Het weer was vanochtend voor fietsers bar slecht. Harde wind en regen. Plan was om naar Valkenswaard te fietsen, maar in de ochtend hebben we dat gewijzigd in bestemming Best.

De navigatie van Frank gaf een kortere afstand aan, dus die gingen we volgen. Richting Culemborg en mijn navigatie maar aangeven om de andere kant op te gaan. Achteraf bleek dat de reden was acceptatie veerpond door navigatie van Frank en geen acceptatie op mijn navigatie.

Aangekomen bij veerpond Culemborg.........gestremd vanwege harde wind en daardoor golven.
Ter plekke was advies (terug) naar Vianen, echter gevoel dat we terug reden en dan pal wind tegen. We besloten verder langs de Lek te rijden richting Wijk bij Duurstede in de hoop een actieve veerpond te treffen. Wel een risico dat geen veerpond vaart. Op mijn navigatie werd de afstand steeds langer.

Yes, bij Beusichem een actieve veerpond! Heerlijk! Mijn navigatie ging direct van een reisafstand van 85km (10 meer dan start thuis!!!) naar 48km aan de overkant.
Je begrijpt high 5, heerlijk, wat een zalig moment.
Tijdens de lunch (pannenkoeken) besloten we alsnog voor Valkenswaard te gaan.We zitten nu toch in Valkenswaard (100km), ons oorspronkelijke plan.

Onderweg was het zwaar fietsen op de bruggen, vooral de brug bij Zaltbommel. Zeer sterke zijwind, waadoor je moeilijk rechtop kon fietsen en dan die windstoten bij de pijlers, even geen wind en dan nog harder, soms van de andere kant door draaiwind.

Morgen naar Valkenburg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Valkenswaard

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2017

Nepi - FINISH Rome

11 Oktober 2017

Vitorchiano - Nepi

10 Oktober 2017

Fabro -Vitorchiano

10 Oktober 2017

Asciano - Fabro

08 Oktober 2017

San Gimignano - Asciano
Hans

Actief sinds 09 Aug. 2017
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 16830

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

06 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

09 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

09 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

09 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

09 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: