voorbereiding Houten-Heeg - Reisverslag uit Heeg, Nederland van Hans Well - WaarBenJij.nu voorbereiding Houten-Heeg - Reisverslag uit Heeg, Nederland van Hans Well - WaarBenJij.nu

voorbereiding Houten-Heeg

Blijf op de hoogte en volg Hans

17 Augustus 2017 | Nederland, Heeg

Vanochtend met beetje regen vertrokken uit Houten. Vandaag fietsen Houten-Heeg, volgens navigatie 151,4km. Eerste stuk tot voorbij Amersfoort veel stoplichten en 4 km verkeerd gereden. Dan richting Nijkerk langs het water naar Zeewolde. Even bij Sabina langs en door richting Biddinghuizen waar Lowlands vandaag start. Rijen auto's en bussen passeer ik en aan de rechterkant 2 zeilboten aan lager wal. Wat een weer. En ik doorfietsen met veel regen en wind in mijn rug. Kan wel lekker snel doorrijden.

Dan begint mijn navigatie raar te doen, blijkt niet goed tegen water te kunnen. Waar moet ik nu naar toe? Gelukkig door "droog" te maken aan met natte vest kan ik de weg weer aflezen. Dit gebeurt nog een aantal keren. In Swifterbant naar cafetaria om te eten en mijn navigatie verder op te laden, want die was al aardig leeg.

Het laatste stuk veel rug- en zijwind, maar ik voelde wel mijn bovenbenen. Laastst 10 km op karakter gereden. Het was kouder geworden, behoorlijke plensbuien, en nu ook tegenwind.

Aangekomen in Heeg. Ik heb eerst een warme douche genomen. Ik was heeeel blij dat ik aangekomen was. Ik voel
mijn bovenbenen en ben gewoon moe. Wat een dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heeg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2017

Nepi - FINISH Rome

11 Oktober 2017

Vitorchiano - Nepi

10 Oktober 2017

Fabro -Vitorchiano

10 Oktober 2017

Asciano - Fabro

08 Oktober 2017

San Gimignano - Asciano
Hans

Actief sinds 09 Aug. 2017
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 16793

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

06 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

09 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

09 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

09 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

09 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: