voorbereiding Houten-Heeg - Reisverslag uit Heeg, Nederland van Hans Well - WaarBenJij.nu voorbereiding Houten-Heeg - Reisverslag uit Heeg, Nederland van Hans Well - WaarBenJij.nu

voorbereiding Houten-Heeg

Blijf op de hoogte en volg Hans

17 Augustus 2017 | Nederland, Heeg

Vanochtend met beetje regen vertrokken uit Houten. Vandaag fietsen Houten-Heeg, volgens navigatie 151,4km. Eerste stuk tot voorbij Amersfoort veel stoplichten en 4 km verkeerd gereden. Dan richting Nijkerk langs het water naar Zeewolde. Even bij Sabina langs en door richting Biddinghuizen waar Lowlands vandaag start. Rijen auto's en bussen passeer ik en aan de rechterkant 2 zeilboten aan lager wal. Wat een weer. En ik doorfietsen met veel regen en wind in mijn rug. Kan wel lekker snel doorrijden.

Dan begint mijn navigatie raar te doen, blijkt niet goed tegen water te kunnen. Waar moet ik nu naar toe? Gelukkig door "droog" te maken aan met natte vest kan ik de weg weer aflezen. Dit gebeurt nog een aantal keren. In Swifterbant naar cafetaria om te eten en mijn navigatie verder op te laden, want die was al aardig leeg.

Het laatste stuk veel rug- en zijwind, maar ik voelde wel mijn bovenbenen. Laastst 10 km op karakter gereden. Het was kouder geworden, behoorlijke plensbuien, en nu ook tegenwind.

Aangekomen in Heeg. Ik heb eerst een warme douche genomen. Ik was heeeel blij dat ik aangekomen was. Ik voel
mijn bovenbenen en ben gewoon moe. Wat een dag.