Butgenbach - Reisverslag uit Butgenbach, België van Hans Well - WaarBenJij.nu Butgenbach - Reisverslag uit Butgenbach, België van Hans Well - WaarBenJij.nu

Butgenbach

Blijf op de hoogte en volg Hans

15 September 2017 | België, Butgenbach

Vandaag gestart in Valkenburg en naar Gulpen gefietst, waar we de Benjaminse route hebben opgepakt prachtig landschap en vergezichten.
Mooiste deel was de Vennbahn, een voormalig spoorbaan die Aken met Luxemburg verbond, met een gelijdelijke stijging van max. 3%, waar we wel 20 km door omgefietst hebben. Ons traject van Raeren naar Butgenbach over de Vennbahn totaal ruim 50km. Ons totale traject vandaag 100 km en ongeveer 75 km opgeschoten op de Benjaminse route.
Het weer vandaag miezerig, af en toe forse bui en zelfs hagel. Op de Vennbahn onder de 10 graden. Koud!

• 16 September 2017 - 11:55

Irma:

Wel erg mooi allemaal begrijp ik, maar wel koud en nat. Goed doorfietsen dan wordt het vanzelf beter. Succes mannen!!

• 16 September 2017 - 13:06

Helène:

Hagel?! Ik ben met 'stormheid'

• 16 September 2017 - 14:14

Helène:

... met 'stormheid' geslagen

• 16 September 2017 - 19:23

Jan Roeleveld:

Nou, nou, het is te hopen dat de reis naar het zuiden ook een reis naar beter weer betekent, want tot nu toe is het maar een natte en koude boel als ik het zo lees. En het lijkt me ook niet zo aantrekkelijk om met regen en hagel je gezicht fier naar links en rechts te draaien om naar de omgeving te kijken.
    Nee, ik zie jullie in elkaar gedoken op de fiets naar het 'oneindige' fietspad turen en denken "Waar zijn we aan begonnen?".
    Maar kop op, houd de moed er in, er komt beter weer aan en de reis duurt nog lang.

• 17 September 2017 - 09:53

Toineke :

De kop is eraf .Het weer kan er dus alleen maar beter op worden.
    Maar zo te lezen is de omgeving zeker de moeite waard.

• 17 September 2017 - 12:51

Marcel:

Jullie rijden het mooie weer tegemoet. Hoe is met de colletjes? Zijn ze al stijl? Succes!!