Pistoia - San Gimignano - Reisverslag uit Racciano, Italië van Hans Well - WaarBenJij.nu Pistoia - San Gimignano - Reisverslag uit Racciano, Italië van Hans Well - WaarBenJij.nu

Pistoia - San Gimignano

Blijf op de hoogte en volg Hans

06 Oktober 2017 | Italië, Racciano

Om 09.15 vertrokken uit Pistoia op naar de volgende klim op 350 meter, over de Apennijnen met bestemming van vandaag San Gimignano dus niet naar Florence.
Vervolgens een lang stuk op autowegen, saai en vervelend fietsen. Onderweg broodjes gekocht. De route gaat door Vince, geboorteplaats van Leonardo da Vince. Veel heuvels, een aantal pittige waar ik in de 1ste versnelling naar boven ben gegaan.

Dan zien we San Gimignano boven ons liggen. Prachtig gezicht, nog een stuk klimmen maar dan op onze bestemming. We hebben hier een rustdag gepland. Mooi hotel, prachtig gelegen met zwembad, heerlijke plek om te relaxen.

Vandaag 86km gefietst. Was een pittige dag met al het klimwerk.

• 07 Oktober 2017 - 01:56

Melina:

Oh dat is een leuk stadje! Goede plek voor een rustdag. Geniet er van!

Groetjes

• 07 Oktober 2017 - 13:02

Aloys:

Hi Mannen,

Hartstikke leuk jullie reisverslag te lezen! San Gimignano is een prachtig stadje lees ik op internet.
    Geniet van jullie rustdag! En veel succes nog met het laatste stuk Italië.

Groeten,

Aloys