Vitorchiano - Nepi - Reisverslag uit Colle Farnese, Italië van Hans Well - WaarBenJij.nu Vitorchiano - Nepi - Reisverslag uit Colle Farnese, Italië van Hans Well - WaarBenJij.nu

Vitorchiano - Nepi

Blijf op de hoogte en volg Hans

11 Oktober 2017 | Italië, Colle Farnese

De eigenaar van de B&B, hij heeft de B&B zelf gebouwd met een vriend, rijdt met ons mee in zijn auto, 3km klimmend omhoog naar een afslag waar we afscheid van elkaar nemen en wij verder gaan met 10km behoorlijk klimmen vaak in de eerste 4 versnellingen. Kijkend naar onze fietsen was zijn constatering bij de B&B: " jullie hebben goede fietsen, dat klimmen gaat wel en daarna is het alleen nog afdalen naar Rome". Pittige start van de dag.

Tijdens het afdalen is het weer ernstig opletten op oneffenheden, gaten in de weg en ook auto's en vrachtwagens. Laatste stuk lekker fietsen op rustige weg, wat een verademing.

Dan op zoek naar onze Agriturismo. Ik houd een auto aan en vraag naar de plek. Hij begeleidt ons, wij achter hem aan klimmen en snel doorfietsen. Gelukkig wacht hij af en toe op ons. Bij de Agriturismo zwaait hij, weer een zeer behulpzame Italiaan.

We hebben allebei een mooie kamer, zelfs een kamer in de grot. Zie de foto's.

Vandaag slechts 48km gefietst. Planning was verder te fietsen, maar geen overnachtingsmogelijkheid daar.

Morgen laatste stuk naar Rome, fietsend het St.Pietersplein op. Is toch wel heel speciaal.

  • 11 Oktober 2017 - 23:01

    Sidney:

    Nou mannen, het is zover. Als ik morgen op school zit, rijden jullie het Sint Pietersplein op. Toch wel een mooie gedachte. Jullie hebben het goed gedaan. Ik ben blij dat ik nu het geld bij m’n vader kan incaseren

  • 11 Oktober 2017 - 23:01

    Sidney:

    Nou mannen, het is zover. Als ik morgen op school zit, rijden jullie het Sint Pietersplein op. Toch wel een mooie gedachte. Jullie hebben het goed gedaan. Ik ben blij dat ik nu het geld bij m’n vader kan incaseren

  • 11 Oktober 2017 - 23:03

    Sidney:

    Geniet nog van het laatste stukje en veel plezier in Rome!
    Ps. De Italianen staan niet bekend om hun goede rijstijl, dus pas op!

  • 11 Oktober 2017 - 23:05

    Esmee Van Os:

    Ik heb alles op de voet gevolgd. Super om te lezen. Ik heb mij ook verbaasd over de behulpzame mensen onderweg. Jullie zijn een prachtige ervaring rijker! Succes met het allerlaatste stuk en geniet er nog even van. Ik wacht op het laatste verhaal!
    Esmee

  • 12 Oktober 2017 - 08:44

    Fam.Jongman Assen:

    Vandaag victorie
    Geweldig om jullie te volgen
    Er werd iedere dag naar uitgekeken
    Geweldige prestatie
    gr fam jongman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Colle Farnese

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2017

Nepi - FINISH Rome

11 Oktober 2017

Vitorchiano - Nepi

10 Oktober 2017

Fabro -Vitorchiano

10 Oktober 2017

Asciano - Fabro

08 Oktober 2017

San Gimignano - Asciano
Hans

Actief sinds 09 Aug. 2017
Verslag gelezen: 408
Totaal aantal bezoekers 16822

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

06 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

09 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

09 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

09 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

09 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: